سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار ایستگاه باران‌سنجی خودکار در استان سمنان هفته دولت افتتاح شد

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: چهار ایستگاه خودکار باران‌سنجی در نقاط مختلف استان با سرمایه‌گذاری ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

ایرج مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: ایستگاه باران سنجی خودکار در روستای بادله کوه از توابع شهرستان دامغان با اعتبار بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله طرح‌هایی بود که هفته دولت ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: ایستگاه باران سنجی خودکار در روستای کرنگ از توابع شهرستان میامی با سرمایه‌گذاری بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده در هفت دولت امسال در استان سمنان است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان بیان کرد: افتتاح و احداث ایستگاه باران سنجی خودکار درجزین از توابع شهرستان مهدیشهر با اعتباری بیش از سه میلیارد ریال از دیگر طرح‌های هفته دولت امسال در این استان است.

مصطفوی اظهار کرد: راه اندازی ایستگاه خودکار باران‌سنجی در گرمسار با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های استان سمنان در هفته دولت است.

وی با اشاره به عملکرد اداره کل هواشناسی استان سمنان طی یکسال گذشته یادآور شد: توسعه و تجهیز هشت ایستگاه هواشناسی استان سمنان طی یکسال گذشته از هفته دولت ۱۴۰۱ تا هفته دولت ۱۴۰۲ انجام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.