سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

تمرکز دولت سیزدهم بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام برای بهره‌مندی مردم بود

هاشمی گفت: تمرکز دولت سیزدهم بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام به عنوان یکی از ارکان خدمتگزاری بود تا مردم هر چه بیشتر از طرح‌ها بهره‌مند شوند.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان سرخه در دولت سیزدهم از مباحث مورد توجه بود و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، شاهد تکمیل این پروژه‌ها هستیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه وجود وحدت، همدلی، صمیمیت و انسجام موجود در بین مسئولان استان و مردم، مهمترین ظرفیت استان سمنان است، ادامه داد: تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در خصوص انجام ۲ پرواز رفت و برگشت اربعین از فرودگاه بین المللی شهدای سمنان قابل قدردانی است.

وی بیان کرد که بحث یک درصد حقوق معادن، از مطالبات و دغدغه‌های مردم شهرستان سرخه است که پیگیری در خصوص انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط معادن و پرداخت حقوق دولتی با جدیت در دستور کار است.

وی تعیین تکلیف وضعیت زمین در شهر سرخه برای استفاده در حوزه نهضت ملی مسکن را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح مسکن دانست که امروز کلنگ زنی می‌شود.

استاندار سمنان یادآور شد: دیدار‌های چهره به چهره، نشست‌های تبیینی و حضور در جمع مردم، در بحث افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو که یک انتخابات بسیار مهم است تاثیر شایانی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.