سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت کلاهبردار هزار میلیاردی خودرو در رودان

پلیس شهرستان رودان فردی که با شیوه فروش متقلبانه،هزار میلیارد ریال از شهروندان برای فروش خودروکلاهبرداری کرده بود،شناسایی و بازداشت کرد.

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه خرید خودرو در شهرستان رودان و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کاراگاهان پلیس آگاهی مشخص شد فردی به هویت محمدرضا ش با عملیات متقلبانه و جلب اعتماد مشتریان در چندین مرحله اقدام به فروش خودرو به چند نفر کرده و  حدود هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

سردار علی اکبرجاویدان گفت: با تلاش شبانه‌روزی و همه جانبه توسط ماموران پلیس آگاهی رودان و همکاری اطلاعاتی پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، متهم که قصد خروج از کشور را داشت شناسایی و ضمن شناسایی مخفیگاه وی در بندرعباس، با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان بابیان این که تاکنون ۲۳ شاکی و مالباخته در خصوص این متهم شناسایی و اعلام شکایت کرده‌اند، گفت: متهم دستگیر شده با اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان به شهروندان و مردم قدرشناس استان توصیه کرد: چنانچه با این شیوه مورد کلاهبرداری قرارگرفته اند  برای طرح شکایت و پیگیری موضوع، به پلیس آگاهی استان مراجعه و یا از طریق شماره ۰۷۶۲۱۸۲۵۵۴۳ تماس بگیرند.

برچسب ها: کلاهبرداری ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.