سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت شرکت مسافربری متخلف یزدی در سفر‌های اربعین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد از محکومیت یک شرکت مسافربری یزدی به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و اخذ کارت هوشمند ناوگان خبر داد.

 محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: برای بررسی فوری تخلفات مسافربری در دوره اربعین و با گزارش دفتر مسافر، کمیسیون فوق‌العاده ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ در محل پایانه مسافربری غدیر یزد تشکیل شد.

 او افزود: با ثبت شکایت از یک شرکت مسافربری، مبنی بر ارائه صورت وضعیت خلاف واقع برای ۳۲ نفر در سفر‌های اربعین، شرکت مسافربری متخلف به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: ناوگان مسافربری نیز به مدت یک سال به لغو کارت هوشمند ناوگان و راننده نیز به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

رستگاری با اشاره به افزایش سفر‌های اربعین با استفاده از ناوگان جاده‌ای تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان جاده‌ای و شرکت‌های مسافربری به‌صورت خاص در سفر‌های اربعین، شکایت خود را به شماره ۱۴۱ اعلام کنند تا به‌صورت فوری رسیدگی شود.

او با تأکید بر اینکه بازرسان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری مستقر شده‌اند ابراز داشت: باتوجه‌به در اولویت بودن سفر‌های اربعین در صورت ارائه هرگونه گزارش از سوی مردم و زائران، رسیدگی فوری آن در دستور کار کمیسیون مربوطه تخلفات قرار گرفته و به‌صورت جدی با متخلفان برخورد می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.