سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۴۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تداوم روند خرید تضمینی گندم گفت: تاکنون ۴۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خریداری شده است.

نعمت‌الله تقی‌زاده در نشست خبری مدیران تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری به میزبانی کارخانه سیمان شهرکرد اظهار کرد: از این میزان ۴۴ هزار تن به‌صورت تضمینی و ۲ هزار تن به‌طور توافقی خریداری شده است.

وی افزود: امسال هر کیلوگرم گندم مازاد بر نیاز کشاورزان با نرخ ۱۵۰ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

تقی‌زاده تصریح کرد: امسال تاکنون برابر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال گندم مازاد بر نیاز کشاورزان چهارمحال و بختیاری به‌صورت تضمینی خریداری شده است.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: از این مبلغ تاکنون سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده است و پرداخت پول بقیه کشاورزان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در دولت سیزدهم ۲۷ هزار تن به ظرفیت‌های سیلو ذخیره گندم در استان افزود شد که از این میزان ۱۲ هزار تن در شهرستان بروجن و ۱۵ هزار تن در شهرستان لردگان استقرار دارد.

وی گفت: در سال قبل ۲۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان چهارمحال و بختیاری به‌صورت تضمینی خریداری شد.

تقی‌زاده تاکید کرد: در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری ۱۶ مرکز برای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در نظر گرفته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.