سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علت تغییر مسیرهای ناگهانی در رانندگی چیست؟/برنامه ریزی های پلیس برای شروع سال تحصیلی

رييس پليس راهور تهران گفت: اگر به موقع راهنما بزنید و تصمیم درستی بگیرید و طبق اصول خود باشد هیچ حادثه ای و تصادفی روی نمی دهد.

سردار محمدحسین حمیدى رییس پلیس راهور تهران اظهار کرد: یکی از  علل تغییر  مسیر‌های  ناگهانی  ورودی  و خروجی بزرگراه‌ها می‌باشد که رانندگان می‌بایست در  فاصله ۱۰۰ و یا ۱۵۰ متری  قبل از  وارد شدن و یا ورود به رمپ‌ها، تصمیم خود را برای  تغییرمسیر  با زدن راهنما به دیگر  رانندگان اعلام نمایید.

وى گفت:  وقتی  راننده به یکباره تصمیم بر تغییر مسیر  ناگهانی می  گیرد و راهنما هم نمی  زند باعث  ایجاد حوادث  ناگوار  وتصادفات شدید و سنگین می شود .

سردار حميدى افزود : خیلی  وقت ها تغییر مسیرهای ناگهانی  باعث  بروز  تصادفات می شوند مانند اینکه راننده تاکسی  به یکباره به قصد سوار  کردن مسافر به سمت او می  رود یا لایی کشی  های به یکباره برخی  رانندگان و افراد جوان که در  بزرگراه ها انجام می گیرد، اینها تصمیم های خطرناکی است که عواقب  ناگواری  را هم در  پی  خواهد داشت.

وی گفت : اگر  به موقع راهنما بزنید و تصمیم درستی  بگیرید و طبق  اصول  خود باشد هیچ حادثه ای و تصادفی  روی  نمی دهد.

رييس پليس راهور تهران تاكيد كرد: در  بحث  بازگشایی مدارس پلیس  از  ماه ها قبل برنامه ریزی های  خود را در  خصوص بازگشایی مدارس  انجام داده است و امیدواریم که دستگاههایی که در  این امر  مهم متولی  هستند نیز  پای  کار باشند .

وی  گفت : امیدواریم که کار  سرویس  مدارس  از  همان روزهای  اول  شروع شود تا اثرگذاری  آن مشخص  شود و والدین نخواهند دانش  آموزان خود را تا در درب مدرسه همراهی نمایند و باعث  ایجاد ترافیک در  محدوده مدارس  شوند .

سردار حميدى افزود : البته پلیس این موضوعات را می  داند و از قبل برنامه ریزی های  لازم را جهت روان سازی  ترافیک و تامین نظم عبور  و مرور  انجام داده است و تیم های  پلیس راهور  تهران بزرگ از  ابتدای شروع مراسم در  تمامی  این معابر  حضور  دارند .

برچسب ها: پلیس راهور ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
تغییر مسیر ناگهانی = اقدام به خودکشی
ناشناس
۰۵:۱۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
تغییر مسیر ناگهانی = خطر مرگ