سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره گل نرگس خفر در تقویم ثبت شد

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خفر از ثبت گواهینامه رویداد جشنواره گل نرگس در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور همزمان با هفته دولت خبر داد.

علی‌اصغر طاهری باب اناری اظهارداشت: ازآنجاکه شهرستان خفر دارای آب‌وهوای چهارفصل بوده و به لحاظ جغرافیایی محصولات متنوعی در آن کشت می‌شود موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری قرار گرفته است.

او افزود: یکی از محصولات شهرستان خفر گل نرگس است که قدمتی دیرینه دارد و هرساله در فصل برداشت، جشنواره و برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود که مورد استقبال گردشگران قرارگرفته و در کنار آن محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی عرضه می‌شود.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خفر بیان کرد: برگزاری این جشنواره گام مؤثری در برای معرفی ظرفیت‌ها، صنایع‌دستی و سوغات شهرستان خفر است.

طاهری ادامه داد: مراحل مستند نگاری و پیگیری امور اداری ثبت گل نرگس خفر در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور انجام شد و خوشبختانه این رویداد گردشگری در ۲۴ مردادماه به شماره ثبت ۰۲۰۲۱۶۲۳۹ در فهرست رویداد‌های گردشگری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است وهم زمان در هفته دولت ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس را در پیام‌رسان‌های زیر دنبال کنید: 

 تلگرام https://t.me/yjc_fars

 ایتا https://eitaa.com/YJC_Fars

 بله https://ble.ir/yjc_fars

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.