سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه سه هزار و ۷۴۳ خدمت عمرانی به نیازمندان استان قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ارائه سه هزار و ۷۴۳ خدمت عمرانی اعم از خرید، بازسازی، تعمیر و احداث مسکن به نیازمندان استان خبر داد.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم سه هزار و ۷۴۳ خدمت عمرانی اعم از خرید، بازسازی، تعمیر و احداث مسکن برای نیازمندان ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: تأمین مسکن از خدمات پرهزینه است که با استفاده منابع داخلی امداد و کمک‌های خیران و نیکوکاران این خدمت به نیازمندان ارائه شده و همچنان ادامه دارد.

ظاهری افزود: طی این مدت ۳۷۶ مسکن روستایی برای نیازمندان و محرومان احداث شده، ۳۱ واحد مسکونی خریداری و دو هزار و ۹۳۲ فضای جانبی واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومان تعمیر و احداث شده است.

وی عنوان کرد: یکی از مصوبات سفر رئیس محترم جمهور به استان قزوین لوله کشی منازل نیازمندان و محرومان بود که ۴۰۴ منزل مسکونی مددجویی از این خدمت بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره)، علاوه بر مراجعه حضوری از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را اهداء کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.