سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور استاندار مرکزی؛

۷۰ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان خنداب به بهره‌برداری رسید

۷۰ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان خنداب روز سه‌شنبه با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مدیران این استان و مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها و در دیدار با مردم شهر جاورسیان، گفت: از مجموع یک‌هزار و ۱۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی استان مرکزی در هفته دولت، حدود ۷۰ طرح متعلق به شهرستان خنداب‌ است.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: یک‌هزار و ۷۸ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این طرح‌ها هزینه شده‌ و این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت، ورزش و جوانان است.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از استخر شهرستان خنداب از جمله مطالبه به حق مردم این شهرستان بود که با بهره‌برداری از این طرح، نیاز مردم برآورده می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه به کمیجان نیست.

استاندار مرکزی، با یادآوری برگزاری میز خدمت با حضور مدیران استانی و شهرستانی در شهر جاورسیان، اظهار کرد: راهبرد پشت میزنشینی در دولت سیزدهم به راهبرد حضور در بین مردم تغییر کرده‌است.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: در این راهبرد فاصله بین مردم و مسئولان کم می‌شود و آنچه که قابل حل است در استان گره‌گشایی و بقیه به مرکز منتقل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: نهضت مدرسه‌سازی و جهاد آبرسانی از جمله طرح‌های عمده دولت به شمار می‌رود که در سطح کشور در حال انجام است.

استاندار مرکزی افزود: این استان در جهاد آبرسانی رتبه چهارم کشور و در حوزه مدرسه‌سازی با کمک خیران کارهای فراوانی انجام شده و در منطقه خنداب پایان مدارس کانکسی به زودی اعلام می‌شود.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان مرکزی نیز در بین مردم جاورسیان گفت: بهره‌برداری از استخر آموزشی شهید سردار سلیمانی با زیربنای یک‌هزار و ۶۳۰ متر مربع، محوطه.سازی یک‌هزار و ۵۵۰ مترمربع، با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

جواد لنجابی افزود: هشت طرح آموزشی در هفته دولت، ۲۱ طرح مهرماه و ۲۶ طرح همزمان با دهه مبارک فجر امسال به آموزش و پرورش استان مرکزی تحویل می‌شود.

در سفر استاندار مرکزی به شهرستان خنداب، بهره‌برداری از طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهدای قلعه شهر در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال آغاز شد.

پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهید علی اصغر قربانی جاده آقداش شهرستان خنداب در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع، زیربنای ۱۲۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور استاندار مرکزی به بهره‌برداری رسید.

استاندار مرکزی در سفر به شهرستان خنداب با خانواده شهید حمید اسدی و علی قربان اسدی نیز دیدار کرد.

شهید والامقام حمید اسدی سال ۱۳۴۸ در روستای آقداش شهرستان خنداب متولد و در بیست و یکم فروردین سال ۱۳۶۶ در منطقه شلمچه به مقام والای شهادت نایل آمدند.

شهید علی قربان اسدی سال ۱۳۴۳ در روستای آقداش خنداب متولد شد و بیست و یکم دی ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به مقام والای شهادت نایل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.