سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پسکوف: پوتین هرگز درباره تحریم‌ها با رهبران غربی مذاکره نخواهد کرد

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد: رئیس جمهور روسیه به هیچ عنوان با طرف غربی درباره تحریم‌ها مذاکره نمی‌کند.

از زمان آغاز جنگ اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ کشور‌های غربی به رهبری آمریکا اقدام به اعمال طیف گسترده‌ای از تحریم‌ها علیه روسیه کردند. با این حال، مقامات مسکو هیچ گاه حاضر به عقب نشینی از مواضع خود به دلیل تحریم‌های غرب نشدند.

به گزارش تله تریدر، دمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین امروز (سه شنبه) اعلام کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هیچ‌گاه با رهبران غربی درباره تحریم‌های اعمال شده علیه مسکو مذاکره و گفت‌وگو در این باره نخواهد کرد. 

این سخنان پس از آن مطرح می‌شود که نشریه آلمانی بیلد متن گفت و گویی از اولاف شولتس، صدراعظم آلمان و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه را منتشر کرده است که هر دوی این رهبران از اینکه پوتین اقدام به گفت و گو با آن‌ها درباره تحریم‌های غرب علیه روسیه نکرده است اعلام تعجب کرده اند. 

پسکوف در این باره به رسانه‌ها گفت: بگذارید که فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها در این باره گفت و گو کنند. این مسئله از طرف ما کاملا منتفی است که پوتین بخواهد در مورد تحریم‌های وضع شده غرب با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و در این زمینه مذاکره کند. 

در خبری دیگر، مقامات روسی و ترکیه‌ای امروز تایید کردند رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه قرار است چهارم سپتامبر در شهر سوچی با ولادیمیر پوتین دیدار و گفت‌وگو کند. 

سفر اردوغان به سوچی یک روزه خواهد بود و تمرکز اصلی آن بر ابتکار عمل صادرات غلات اوکراین از دریای سیاه است که پیش‌تر روسیه به دلیل تامین نشدن منافع خود از این توافقنامه، از آن خارج شده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.