سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲۲ پروژه عمرانی شهری و روستایی در بافق

شهردار بافق گفت: همزمان با هفته دولت سه طرح عمرانی شهرداری، طرح‌های گازرسانی و ۱۷ طرح روستایی در بافق به بهره برداری رسید.

 سید علی نوروز زاده شهردار بافق گفت: همزمان با هفته دولت، سه بوستان در محلات مختلف شهرستان با اعتبار نزدیک به ۸ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

او افزود: این هزینه از محل اعتبارات داخلی شهرداری بافق تامین شده و این بوستان‌ها شامل زمین‌های ورزشی، فضا‌های نشیمن، فضا‌های سبز و مراکزی برای ارائه خدمات به محلات است.

نوروز زاده گفت: در هفته دولت امسال در مجموع ۱۰ طرح عمرانی در زمینه‌های مختلف به همت شهرداری بافق مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‌گیرد.

صفری معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان یزد گفت: همزمان با سومین روز هفته دولت، طرح گازرسانی به منطقه صنعتی گود گوار بافق با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

او افزود: این طرح با اجرای هشت و نیم کیلومتر خطوط تغذیه و ۲۲ کیلومتر شبکه پلی اتیلن و ساخت و نصب یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۵ هزار مترمکعب قابلیت گازرسانی به ۱۰۰ صنعت را در این محور دارد.

صفری ادامه داد: اعتبار این طرح ۵۰ میلیارد تومان است که از اعتبارات داخلی شرکت گاز استان و وزارت نفت قابل پرداخت است.

او خاطرنشان کرد: در مجموع در هفته دولت ۱۰ طرح گازرسانی با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح می‌شود. 

معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان یزد گفت: امیدواریم بتوانیم با توسعه گازرسانی در سطح شهرستان، به پایداری جریان گاز و تأمین زیرساخت‌های لازم برای استقرار صنایع کمک کنیم.

رحیمی پور بخشدار مرکزی بافق گفت: همزمان با هفته دولت ۱۷ طرح روستایی بخش مرکزی بافق با اعتبار بیش از ۱۷۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

او افزود: بیشتر این طرح‌ها در حوزه سنگ فرش معابر، زیرسازی و آسفالت معابر، پارک و روشنایی معابر است.

رحیمی پور ادامه داد: پارک روستای کوشک با مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و با هزینه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در سومین روز هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به بهره برداری رسید.

او گفت: اعتبار ساخت این پارک به صورت مشارکتی از محل اعتبارات شهرستان، دهیاری و مساعدت‌های اجتماعی تامین شده است.

بخشدار مرکزی بافق خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه برای تجهیز و بهره برداری از یکی از چاه‌های این منطقه، اختصاص پیدا کرده است که به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

دهقانزاده بافقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق گفت: در سومین روز از هفته دولت ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق با مساحت ۶۰۰ مترمربع افتتاح شد.

او بیان کرد: مجوز ساخت ساختمان جدید بنیاد شهید سال ۹۵ گرفته شد و مساحت آن ۶۰۰ مترمربع و زیربنای آن ۳۶۰ مترمربع است.

دهقانزاده افزود: بیش از ۴ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان هزینه ساخت این ساختمان شده است.

 در پایان آیین افتتاح ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق که با حضور معاون امور مددکاری و مشاوره کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، از همسران شهدای کارمند تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.