سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی در توسعه کشور استفاده کرد

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: راهکار اصلی برای توسعه و عمران کشور مشارکت و سرمایه گذاری داخلی است.

علی نیکزاد امروز در آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی مرتفع‌ترین برج دوقلوی اردبیل گفت: دولت غیر از چهار منابع نفت، مالیات، فروش دارایی و اوراق بهادار منابع دیگری برای اداره مملکت ندارد و در این شرایط اصلی‌ترین راه جذب سرمایه داخلی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جذب و جلب سرمایه‌گذاری داخلی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی ضروری است، می گوید: راهکار اصلی برای توسعه، عمران و آبادانی شهرها مشارکت و سرمایه‌گذاری داخلی است که باید با استفاده از قرارداد معین از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی در بخش‌های مختلف استفاده شود.

به گفته او، شوراهای اسلامی شهر هم باید از مشارکت بخش خصوصی داخل و خارج استان برای سرمایه‌گذاری حمایت کرده و مشوق‌های لازم را برای جلب و جذب سرمایه‌گذاری در نظر داشته باشند.

نیکزاد همچنین گفت: سهم شهرداری‌ها از محل مالیات بر ارزش افزوده پنج ماه به تاخیر افتاده و ضروری است دولت سهم شهرداری‌ها را از این محل پرداخت کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با بیان اینکه تمامی امورات شهرداری‌ها منوط به درآمد مالیات بر ارزش افزوده است، اظهار کرد: سهم شهرداری‌ها از محل مالیات بر ارزش افزوده پرداخت نشده و همین امر سبب قفل شدن امورات شهرداری‌ها شده است.

او سرمایه‌گذاری در مرتفع‌ترین برج دوقلوی اردبیل را گام بزرگی برای رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در اردبیل دانست و گفت: سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریالی در این طرح توسط بخش خصوصی قابل تحسین است و امید است این طرح در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

نیکزاد با اشاره به احداث دارالفنون در اردبیل با همت بانک پاسارگاد افزود: این مرکز می‌تواند برای دانشکده عمران دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان کلاس درس مورد استفاده قرار بگیرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.