سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ۶ طرح گلخانه‌ای در پارس‌آباد مغان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت، ۶ طرح گلخانه‌ای در پارس‌آباد بهره برداری شد.

کمال الدین میرجعفریان گفت: این ۶ طرح گلخانه‌ای با اشتغال‌زایی ۲۵۹ نفر و با اعتبار ۲۷۱میلیارد تومان در شهرک گلخانه‌ای ۱۶۰۰ هکتاری پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از پیگیری‌ها برای احداث پست ۶۳ کیلوولت و ۱۳۲ کیلوولت در شهرستان پارس‌آباد برای تأمین زیرساخت سرمایه‌گذاری گلخانه‌ای و صنایع خبر داد و می گوید: از سرمایه‌گذاران برای حضور در شهرک گلخانه‌ای پارس‌آباد دعوت می‌شود.

او با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، گفت: همچنین امروز عملیات اجرایی ۱۵۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در پارس‌آباد آغاز شد.

میرجعفریان با اشاره به پیشرفت ۶۰درصدی ۱۲۰ واحد مسکونی و پیشرفت مطلوب ۲۴۰ واحد در پارس‌آباد بیان کرد: منابع لازم از سوی بانک مسکن در حال جذب است و بنیاد مسکن به‌سرعت در حال اجرای این واحدها بوده و زیرساخت‌های آب، برق و گاز نیز در حال تأمین است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: جاده گردشگری دور دریاچه شهرک مغان نیز به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل به‌طول ۵ونیم کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵میلیارد تومان، از دیگر پروژه‌هایی بود که به‌مناسبت هفته دولت در پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.