سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دومین دفتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در زابل

همزمان با ششمین روز هفته دولت دومین دفتر ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در شهر زابل افتتاح شد .

همزمان با ششمین روز هفته دولت که به روز نظارت عمومی،پاسخگویی و تبیین نامگذاری شده است ، با هدف تسریع در ارائه خدمات و افزایش سطح دسترسی مراجعین به خدمات ثبت احوال ، با حضور ملاشاهی فرماندار ویژه شهرستان زابل و رحمتی سرپرست ثبت احوال سیستان و بلوچستان ، دومین دفتر ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در شهر زابل افتتاح شد . 

علی رحمتی سرپرست ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان گفت : هدف از راه اندازی خدمات در دفاتر پیشخوان افزایش سطح دسترسی مراجعین به خدمات ثبت احوال و تسریع در ارائه خدمات است . 

 رحمتی بیان داشت : هم اکنون در ۵۷ نقطه در سطح استان در حال ارائه خدمات ثبت احوال به مراجعین هستیم و تلاش می نماییم با افزایش دفاتر پیشخوان در سطح استان خدمات سریعتری را به مراجعین ارائه نماییم . 

 ملاشاهی فرماندار ویژه شهرستان زابل ضمن تبریک هفته دولت گفت : گسترش خدمات ثبت احوال در سطح استان یکی از اقدامات بسیار خوب اداره کل ثبت احوال استان است که نشان از حساسیت مسئولین به خدمات رسانی به مردم است . 

 فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت : امید است با افتتاح این خدمات در سطح شهر زابل بتوانیم خدمات مطلوبی به مراجعین ارائه نماییم و رضایت مراجعین کسب گردد . 

 

برچسب ها: ثبت احوال ، هفته دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.