سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز برخی از میادین شهر یزد به چراغ راهنمایی

رئیس کمیسیون حمل و نقل و آمد‌و‌شد شورای اسلامی شهر یزد گفت: برخی از میادین شهر یزد در ماه مهر به چراغ راهنمایی مجهز می‌شود.

تجملیان رئیس کمیسیون حمل و نقل و آمد‌و‌شد شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به گفت‌وگویی که صورت پذیرفت مقرر شد بعضی از میادین و فلکه‌های سطح شهر چراغ دار شوند.

او افزود: در این راستا میدان معلم اولین میدانی بود که چراغ دار شد همچنین میدان دانش آموز در ماه مهر به چراغ راهنمایی مجهز می‌شود، میدان باهنر یکی دیگر از میادینی است که در ساعاتی از روز با ترافیک مواجه است در نتیجه تا اواسط پاییز چراغ دار خواهد شد. 

رئیس کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: فلکه اول آزادشهر نیز که یکی از فلکه‌های پرتردد شهر محسوب می‌شود مقرر شد مشاور درخصوص اصلاح این فلکه و معابر منتهی به آن مطالعاتی را انجام دهد و تا پایان آبان ماه گزارش را به کمیسیون ارائه دهد.

تجملیان ادامه داد: میدان مهدیه نیز که یکی از میادین مهم شهر یزد به شمار می‌آید تا اول مهرماه چراغ دار خواهد شد تا شهروندان در ساعات پرتردد با ترافیک شدید مواجه نشوند.

به گفته او: میدان انقلاب امامشهر که اخیرا بر مبنای گزارش پلیس راهور با مشکلات تردد سنگین روبه‌رو است نیز تا پایان آذر ماه مجهز به چراغ راهنمایی می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و آمد‌و‌شد شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: میدان آزادی نیز که جزو میادین قدیمی شهر است با توجه به تبادل نظراتی که صورت گرفت قرار است مشاور مربوطه مطالعاتی انجام و تا پایان آبان ماه امسال گزارش آن را به کمیسیون ارائه دهد، همچنین چراغ‌های راهنمای میدان امام حسین (ع) نصب شده است.

تجملیان گفت: روشنی میادین و فلکه‌های سطح شهر، یکی از مواردی است که در دوره ششم شورای اسلامی شهر یزد مدنظر قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.