سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نرخ کرایه اتوبوس از پارکینگ‌ها تا مرز خسروی

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : کرایه اتوبوس از پارکینگ‌ها تا مرز خسروی مبلغ ۲۰ هزار تومان و در خاک عراق هم مبلغ هزینه اتوبوس‌های ایران تا بغداد ۲۰۰ هزار تومان است.

محمدمهدی احمدی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه امسال مسئولیت حمل و نقل زائران سیدالشهدا توسط قرارگاه عملیاتی حمل و نقل زائران اربعین حسینی از سوی وزارت کشور به سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه واگذار شد. 

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه افزود: در آیین نامه‌ی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها وظیفه حمل و نقل زائران اربعین حسینی به شهرداری کرمانشاه ابلاغ و ما موظف به ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) هستیم. 

وی با بیان اینکه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در مسیر پارکینگ‌های شهر قصرشیرین به سمت مرز خسروی خدمات‌دهی می‌کنند، گفت: از ۲۸ محرم تا به امروز با استقرار ناوگان حمل و نقل شهرداری در مرز خسروی و شهر قصرشیرین در حال خدمات‌دهی است.

 احمدی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی حمل و نقل زائران سیدالشهدا در خاک عراق است که اکنون ۱۳۰ دستگاه اتوبوس کولردار و مجهز آمادگی لازم را دارند که در خاک عراق هم خدمات‌دهی کنند و برای این امر منتظر دستورالعمل کشور عراق هستیم. 

وی در خصوص هزینه‌ها گفت: کرایه اتوبوس از پارکینگ‌ها تا مرز خسروی مبلغ ۲۰ هزار تومان و در خاک عراق هم مبلغ هزینه اتوبوس‌های ایران تا بغداد ۲۰۰ هزار تومان است. 

احمدی گفت: با توجه به جلسه کنسولگری در شهر مقدس کربلا، بلیط فروشی واحد حمل و نقل عتبه حسینی در کربلا آغاز به کار کرد و زائران می‌توانند از امروز در کربلا کنار حرم امام حسین (ع) نبش «شارع الصدره» برای بازگشت به مرز خسروی بلیط تهیه کنند. 

 رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: زائران می‌توانند هرگونه تخلف و شکایات خود را با شماره تماس ۰۸۳۳۸۲۴۶۵۶۵ اعلام کنند که به این تخلفات رسیدگی شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.