سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۵ هزار انشعاب غیرمجاز گاز در آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از شناسایی ۵ هزار انشعاب غیرمجاز گاز در استان خبر داد.

آقای کمالی در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: هم اکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک تحت پوشش گاز در استان هستند و برابر تعهدات امسال تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از نعمت الهی گاز بهره‌مند خواهند شد و درصد برخورداری جمعیت استان از گاز طبیعی به رقم ۹۹.۵ درصد خواهد رسید.
 
وی گفت: در ۴ ماهه نخست امسال ۹۳۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در راستای توزیع مستمر برق به نیروگاه‌های استان تخصیص یافت.

وی افزود: هم اکنون ۷۰ شهر استان، چهار نیروگاه، ۱۰ هزار واحد صنعتی و ۲ هزار و ۴۶۹ روستای استان بهره‌مند از گاز طبیعی بوده و گازرسانی در ۸۰ روستای استان فعال است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از شناسایی ۵ هزار انشعاب غیرمجاز گاز در استان خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب در ۵ ماهه نخست امسال گاز به نیروگاه‌های مستقر در استان اختصاص یافت.

آقای کمالی با بیان اینکه تمام روستا‌های بالا‌های ۲۰ خانوار در استان از گاز بهره‌مند هستند تصریح کرد: از ۲ هزار و ۷۵۶ روستای آذربایجان‌شرقی ۲ هزار و ۴۹۱ روستا از گاز بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: ۶۸ روستای استان نیز در دهه فجر امسال از گاز بهره‌مند خواهند شد که میزان برخورداری روستا‌های استان از گاز به ۹۹.۵ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد مصارف در زمستان به بخش خانگی اختصاص دارد یادآور شد: امسال نیز کماکان نیازمند این همدلی و همراهی در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه در بین خانواده‌ها هستیم و کمپین‌های رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه و کاهش یک درجه دمای اتاق که منجر به کاهش ۶ درصدی مصرف گاز می‌شود یکی از مهمترین راهکار‌های همیاری با شرکت گاز در تامین مستمر جریان گاز مشترکان خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.