سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معطلی زائران پاکستانی در موکب ماهان/ مدیرکل حمل و نقل کرمان: اتوبوس جایگزین نداشتیم

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان کرمان گفت: زمانی که زائران پاکستانی به موکب ماهان آمدند پس از تعمیر اتوبوسشان، آنها را راهی شلمچه کردیم.

احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان کرمان گفت: زائرین پاکستانی مهمان هستند و اولین برنامه ما کمک به مهمان است ، زمانی که آن‌ها به موکب ماهان آمدند یک سری از آن‌ها اتوبوس‌هایشان خراب شده که بنده از نیرو‌های راهداری و تعمیرات و پیمانکاران خودمان استفاده و درخواست کردم که اتوبوس‌های آن‌ها را تعمیر کنند و پس از تعمیر آنها را راهی شلمچه کردیم چون  ما اتوبوس‌ جایگزین نداشتیم.

عراقی زاده تصریح کرد:  بعضی از این زائرین نیز پس از زیارت مزار سردار سلیمانی قصد حرکت به سمت مرز را دارند که بعد از بازگشت آنها می‌توانیم اتوبوس برای رفتن به مرز در اختیارشان قرار دهیم. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه تعدادی از آن‌ها هم که مشکل مالی ندارند با ماشین‌های شخصی از موکب ماهان با مراجعه به پایانه مسافربری  ماشین می‌گیرند و راهی مرز شلمچه می‌شوند  ادامه داد:  بعضی از زائرین پاکستانی که مشکل مالی دارند در موکب ماهان می‌مانند تا ما وسیله‌ای برای آن‌ها تهیه کنیم و آن‌ها را به مرز شلمچه بفرستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.