سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفرات برتر المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی اسلالوم معرفی شدند

در پایان المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی رشته اسلالوم آقایان؛ ورزشکاران البرز، هرمزگان، تهران و قزوین رتبه‌های برتر را کسب کردند.

المپیاد استعداد‌های برتر قایقرانی در رشته‌های آب‌های آرام، اسلالوم و روئینگ به میزبانی هیئت قایقرانی استان تهران در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
 
در بخش روئینگ آقایان ۱۴ ورزشکار از استان‌های آذربایجان غربی، تهران، فارس، کردستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، مازندران و زنجان در این رقابت حضور داشتند.
 
در روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر رامان حسن خانی از آذربایجان غربی مدال طلا، هورام شبرندی از کردستان مدال نقره و محمد رهنمون از تهران مدال برنز را به دست آوردند.
 
در روئینگ تکنفره ۲۰۰ متر مانی رحمانی از آذربایجان غربی مدال طلا، کارن فرجی از کردستان مدال نقره و بردیا منتظرالقائم از تهران مدال برنز را به دست آوردند.

المپیاد استعداد‌های برتر قایقرانی در رشته‌های آب‌های آرام، اسلالوم و روئینگ برگزار می‌شود.

میزبان این دوره از مسابقات هیات قایقرانی استان تهران است و رقابت‌ها در دریاچه آزادی انجام می‌شود.

۲۵ ورزشکار از استان‌های اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمانشاه، کهگیوله و بویوراحمد، قزوین، قم، لرستان، هرمزگان و یزد در این دوره حضور داشتند.

مسابقات رشته اسلالوم آقایان در مواد کانو اسلالوم و کایاک اسلالوم برگزار شد.

در کانو اسلالوم سجاد احسانی از هرمزگان مقام اول، پرهام سلیمانی از قزوین مقام دوم و آرین احدی از تهران مقام سوم را به دست آوردند.

در کایاک اسلالوم نیز امیررضا کیانی قهرودی از تهران، محمدپارسا اکبرآبادی از البرز و سام نوری نسب بندری از هرمزگان صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال با حضور مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش، اداره کل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی استان تهران برگزار شد.

برچسب ها: روئینگ ، قایقرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.