سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پروژه‌های کشاورزی در خاتم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از بهره برداری پروژه‌ها در حوزه کشاورزی با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهرستان خاتم خبر داد.

شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: همزمان با هفته دولت از مجموع ۲۰ پروژه با اعتبار ۳۲۳ میلیارد تومان به صورت نمادین دو پروژه در حوزه کشاورزی با اعتبار ۱۳ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

او افزود: یکی از الویت‌های ما در شهرستان خاتم توسعه کشت گلخانه‌ای است که در این شهرستان با توجه به اینکه قطب کشاورزی است بایستی محور توسعه کشت گلخانه‌ای باشد که به همین منظور اقدامات خوبی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد بیان کرد: گلخانه سبزی و صیفی با متراژ هفت هزار متر مربع با اعتبار چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و طرح سامانه نوین آبیاری کم فشار در روستا‌های خوانسار، چنار، نیسان، حسن آباد و بوروئیه با مساحت ۶۰۸ هکتار و با اعتبار هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

شاه حسینی افزود: شهرستان خاتم بر پایه کشاورزی استوار است و سال‌های اخیر در حوزه کشاورزی دانش بنیان اقدامات خوبی انجام شده است.

او ادامه داد: یکی از سیاست‌های استان توسعه متوازن مناطق کم‌تر برخوردار است که به همین منظور تسهیلات کم بهره برای راه اندازی واحد‌های تولیدی صنعتی و کشاورزی پرداخت میشود و هر سرمایه گذار برای راه اندازی واحد‌های تولیدی هم در صدور مجوز، واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات بهره‌مند میشود.

شاه حسینی از پیگیری تأمین اعتبار دو پروژه توسعه فاز دوم بیمارستان آیت الله خاتمی و دوبانده شدن جاده هرات به مروست که از مصوبات سفر رئیس جمهور و مطالبات مردم است خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.