سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص زمین به بیش از ۳۱ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: زمین‌های ۳۱ هزار و ۲۵۷ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان تخصیص داده شد.

جلال تقی دخت معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سهمیه آذربایجان غربی برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی ۲۰۳ هزار و ۹۲۹ واحد است و تاکنون توسط بیش از ۲۱ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی واریز وجه انجام شده که ۲ برابر سهمیه تعیین شده زمین تامین شده است.

وی با اشاره به ساماندهی مشاوران املاک افزود: در استان بازرسی‌های مستمر از این صنف صورت گرفت که به دلیل تخلفات انجام گرفته تاکنون ۲۰۳ مشاور املاک متخلف پلمب شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: هفت هزار و ۱۸۰ بنگاه مشاور املاک در استان وجود دارد که تاکنون ۲ هزار و ۶۱۲ مورد بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک ثبت شده است.

تقی دخت ادامه داد: اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان انجام گرفته و تاکنون برای بنگاه‌های مشاور املاک متخلف بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال جریمه نوشته شده است.

وی ادامه داد: برای ۲ مشاور املاک به دلیل اخلال در بازار املاک و تفکیک و خرید و فروش اراضی ملی با دستور دادستان مرکز استان قرار بازداشت موقت صادر شده است و ۱۲ مشاور املاک هم به دستگاه قضایی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.