سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات زمین‌های منطقه عظیمیه پیگیری می شود

استاندار قزوین گفت: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده وزیر راه و شهرسازی دستور نهایی شدن حل مشکل عظیمیه را صادر کند که این امر برای ما بسیار راهگشا خواهد بود.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده وزیر راه و شهرسازی دستور نهایی شدن حل مشکل عظیمیه را صادر کند که این امر برای ما بسیار راهگشا خواهد بود، در صورت حمایت سازمان ملی زمین تعداد قابل توجهی مسکن اضافه خواهد شد.

اعلایی در جریان ارائه گزارش به رئیس جمهور در ویژه برنامه افتتاح یکصد هزار واحد مسکونی در سراسر کشور تصریح کرد: در استان قزوین هزار و ۹۴۳ واحد مسکونی افتتاح کردیم که از این تعداد ۴۰۰ واحد آن به صورت خانه‌های ویلایی و ۲ طبقه با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است.

وی افزود: بزرگترین مشکلی که با آن مواجه هستیم تأمین زمین برای متقاضیان جدید است که با تلاش‌های صورت گرفته هزار هکتار در استان خصوصا در روستا‌ها الحاق به بافت انجام گرفته است.

اعلایی بیان کرد: به نظر می‌رسد اگر همراهی بیشتری از سوی سازمان ملی زمین و مسکن اتفاق بیفتد می‌توانیم واحد‌های بیشتری بسازیم، شهرک عظیمیه می‌تواند ۴۰۰ هکتار زمین را تأمین و بسیاری از مشکلات موجود را حل کند، در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته، اما لازم است همکاری بیشتری از سازمان ملی زمین و مسکن صورت پذیرد، تا تعداد واحد‌های بیشتری در قالب خود مالک در قزوین ساخته شود.

استاندار قزوین گفت: ارائه تسهیلات بانکی در استان وضعیت خوبی دارد و در حال حاضر قرارداد‌های واحد‌های در دست ساخت با بانک‌ها بسته شده و تامین مالی انجام می‌شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.