سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال آفرینی برای ۲۹۰۰ نفر با افتتاح پروژه‌های هفته دولت در قم

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم از اشتغال آفرینی برای ۲ هزار و ۹۰۰ نفر با افتتاح پروژه‌های هفته دولت در قم خبر داد.

سید مهدی قریشی گفت: همزمان با هفته دولت تعداد ۴۰۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی، خدمات شهری و آموزشی با ظرفیت اشتغال آفرینی ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در قم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر از جمله الگو‌های مناسب برای مسئولان در راستای خدمت رسانی به مردم هستند بیان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا به دور از بزرگنمایی، دستاورد‌ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی برای آحاد جامعه تبیین شود که در این صورت امید و خودباوری نیز به جامعه تزریق می‌شود.

قریشی با بیان اینکه هدف دشمن جدایی مردم از دولت است ابراز داشت: مسئولان در این روز‌ها می‌بایست اقدامات صورت گرفته را به مردم گزارش دهند و از ظرفیت‌های مختلف همانند نماز‌های جمعه، حضور در مساجد و برپایی میز‌های خدمت استفاده کنند و نباید اجازه داد دشمن با سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات و القا شبهه، اینگونه وانمود کند که مسئولان برای حل مشکلات مردم انگیزه‌ای ندارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در راستای امیدآفرینی در جامعه عنوان کرد: رسانه‌ها می‌توانند در قالب‌های مختلف، دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را به مردم بازگو و در صورت بروز مشکلات آنان را از مسئولان امر پیگیری کنند تا موانع با سرعت بیشتری برطرف شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.