سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبار ۱۶ میلیاردتومانی جهت توسعه و اصلاح شبکه برق شهر بریس و پسابندر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه و اصلاح شبکه برق شهر بریس و پسابندر در نظر گرفته شده است.

  محمد رئیسی، در حاشیه بازدید از شبکه برق شهر بریس که به همراه نماینده مردم قصرقند، دشتیاری، چابهار، نیک‌شهر و کنارک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از این میزان اعتبار ۷ میلیارد تومان اجرا و ۹ میلیارد تومان در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: احداث ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و نصب ۲ دستگاه ترانسفورماتور جهت توسعه شبکه برق شهری، اصلاح و توسعه حدود سه کیلومتر شبکه برق روستای پشت و اصلاح فیدر گواتر از جمله حجم عملیاتی پروژه‌های توزیع برق در منطقه بریس است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: اصلاح و بازسازی پنج کیلومتر شبکه فشارضعیف، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور روستای پشت و اصلاح ۱۰ کیلومتر شبکه برق پسابندر و گواتر از جمله پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در منطقه بریس است.
 
وی با اشاره به اینکه احداث شبکه روشنایی معابر در مناطق روستایی برعهده دهیاری‌ها و در حوزه شهری برعهده شهرداری است، اظهار کرد: به جهت رفاه حال شهروندان شهر بریس، ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر شهر بریس اختصاص یافت.
 
رئیسی خاطرنشان کرد: احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر روستای کمب چابهار و دلگان دشتیاری با اعتبار حدود ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های در نظر گرفته شده این منطقه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.