سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ظرفیت های توسعه سرمایه گذاری با نگاه جذب حداکثری سرمایه گذار

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت:معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری با نگاه جذب حداکثری سرمایه گذار، با توجه به اینکه استان مصداق بارز اقتصادی مقاومتی می باشد ضروری است.


دانش شهرکی مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ، ضمن تبریک هفته دولت گفت: معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری با نگاه جذب حداکثری سرمایه گذار، با توجه به اینکه استان مصداق بارز اقتصادی مقاومتی می باشد ضروری است و همه دستگاههای دولتی مرتبط باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: تولید و سرمایه گذاری های مرتبط با آن یکی از حیاتی ترین مسائل اقتصادی در تمام کشورهای دنیا بوده و هر کشوری فارغ از موانع و محدودیت هایی که از لحاظ منابع و سرمایه دارد به دنبال شناخت ظرفیت های نسبی خود در تولید و جذب سرمایه گذار با هدف اشتغال زایی و درآمد زایی می باشد.

دانش شهرکی افزود: با توجه به اینکه در چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، کتاب ۴۴ فرصت اولویت دار سرمایه گذاری استان سیستان و بلوچستان به دو زبان فارسی و انگلیسی تدوین و آماده ی ارائه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشد

مدیر کل دفتر هماهنگی سرمایه گذاری و اشتغال استانداری در ادامه افزود : در این کتاب فرصتهای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف اقتصادی از جمله صنعت و معدن، کشاورزی، شیلات، بنادر و دریانوردی ، گردشگری و طرحهای فناور و دانش بنیان معرفی تا گامی مثبت در راستای جذب سرمایه گذاری توسعه همه جانبه و پایدار استان برداشته شود.

گفتنی است: مجموعه های دیگری از فرصت‌های سرمایه گذاری نیز با همکاری دستگاه‌های اقتصادی در دستور کار تدوین قرار گرفته تا در اختیار سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی قرار گیرد.  

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.