سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام قطعی بیش از ۱۹ هزار زائر قزوینی در سامانه سماح

مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۷۰۰ زائر از استان در سامانه سماح ثبت‌نام کردند.

بشیر سلیمی مدیر حج و زیارت استان قزوین با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه سماح برای متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین الزامی است، گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۷۰۰ زائر از استان قزوین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که از این میزان ۱۰ هزار و ۷۶۴ متقاضی از شهر قزوین بوده است.

وی افزود: سامانه مرتبط به ثبت‌نام زائران اعزام به کربلای معلی از ۱۰ مرداد تا ۲۰ شهریور فعال شده و متقاضیان می‌توانند به صورت گروهی یا انفرادی در این سامانه ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان قزوین بیان کرد: زائرین برای پیش‌ثبت‌نام در پیاده روی اربعین حسینی می‌توانند از طریق سامانه سماح به نشانی اینترنتی samah.haj.ir اقدام به نام‌نویسی کرده یا با مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز در سطح استان ثبت‌نام خود را انجام دهند.

سلیمی ابراز کرد: بیمه پوششی سفر اربعین حسینی در قالب سه بسته متنوع بیمه ۳۵ هزار تومانی، ۴۵ هزار تومانی و ۵۵ هزار تومانی ارائه می‌شود که هر کدام به نوبه خود نیز تعهدات متفاوتی دارند.

 مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: ثبت‌نام تمام افرادی که قصد عزیمت به عتبات عالیات و حضور در مراسم اربعین را دارند در سامانه سماح اجباری است و تمامی تسهیلات اربعین از جمله گذرنامه اربعین پس از ثبت‌نام در این سامانه در اختیار زوار قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.