سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع ۲۰ مورد حادثه در طوفان شب گذشته مشهد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: ۴ مورد احتمال سقوط اشیا، یک مورد سقوط درخت روی کابل، ۱۴ مورد آبگرفتگی در منزل و یک مورد آبگرفتگی در خیابان داشتیم که رفع شد.

مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد در خصوص حوادث مرتبط با طوفان شب گذشته مشهد گفت: شب گذشته تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی، تیم‌های قطاعی درختان و خدمات شهری آماده‌باش بودند.

او افزود: ورود توده هوای گردوغباری از قسمت شمال و شمال شرق کشور به سطح شهر مشهد در روز گذشته موجب کاهش کیفیت هوا شد که شاخص لحظه‌ای با عدد ۱۸۸ در شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار گرفت و غلظت ذرات معلق را در ساعت ۱۸ روز شنبه به حداکثر خود رساند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد ادامه داد: در ساعات انتهایی روز گذشته بارش باران موجب تلطیف و بهبود کیفیت هوا شد، به طوری که امروز شاخص کیفیت هوا با عدد ۷۱ و دمای ۱۹ درجه سانتیگراد، وضعیت مطبوعی را برای شهر مشهد رقم زده است.

یعقوبی بیان کرد: میانگین بارش ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴ میلی‌متر از ۷ ایستگاه باران‌سنجی سطح شهر گزارش شده و بالاترین میزان بارش متعلق به ایستگاه سرافرازان با عدد ۴.۱ میلی‌‎متر است.

او در خصوص حوادث شب گذشته تصریح کرد: ۴ مورد احتمال سقوط اشیا، یک مورد سقوط درخت روی کابل، ۱۴ مورد آبگرفتگی در منزل و یک مورد آبگرفتگی در خیابان داشتیم که رفع شد.

برچسب ها: حادثه ، شهرداری مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.