سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۵ طرح در جنوب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۵۵ طرح با صرف اعتبار ۵۹۱ میلیارد ریال روز یکشنبه در شهرستان‌های گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

از این تعداد ۴۰ طرح با اعتبار ۲۷۳ میلیارد ریال در شهرستان گناباد، ۱۲ طرح با صرف هزینه ۲۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بجستان و سه طرح با ۲۶ میلیارد ریال در شهرستان خواف به ثمر نشست.

محمد زهدی معاون امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی در آئین بهره برداری از ۴۰ طرح هفته دولت در شهرستان گناباد گفت: با تلاش جهادی مسوولان و دست اندرکاران بخش‌های مختلف ۲ هزار و ۹۰۰ طرح در هفته دولت سال جاری در این استان به بهره برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

او افزود: مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی استان خراسان رضوی از دستاورد‌های خدمات جهادی دستگاه‌های اجرایی در قالب طرح‌های مختلف هفته دولت بهره مند می‌شوند.

رضا نصیری فرماندار گناباد گفت: از مجموع طرح‌هایی که در این شهرستان به بهره برداری رسید، ۳۵ طرح برق رسانی، تامین و پایدار سازی آب شرب ۱۸ روستا، افتتاح بوستان روستایی پای چنار، بهره برداری همزمان پنج خانه ورزش روستایی و زمین چمن روستای رهن شامل می‌شود.

حسن حیدری فرماندار بجستان هم گفت: همزمان با چهارمین روز هفته دولت مخزن ذخیره سه هزار متر مکعبی آب، آسفالت معابر پنج روستا، گازرسانی به روستا‌ها و مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان به بهره برداری رسید.

مهدی عباسپور فرماندار خواف هم آسفالت پنج هزار متر از معابر روستای اسدآباد بخش جلگه «زوزن»، چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای «بنیاباد» و دستگاه تقویت ولتاژ برق را از جمله طرح‌های افتتاحی در این شهرستان برشمرد.

او افزود: توسعه زیرساخت‌ها در روستا‌ها به ویژه بهسازی و آسفالت معابر خاکی جزء اولویت‌های اساسی فرمانداری شهرستان و بخشداری‌های تابعه می‌باشد و با پیگیری‌های مستمر انجام شده در سال گذشته، شهرستان خواف توانسته بیشترین میزان قیر را در بین شهرستان‌های استان خراسان رضوی جذب کند که نتیجه آن اجرای بیش از ۹۰ هزار متر مربع آسفالت در مناطق روستایی است.

فرماندار خواف ادامه داد: توجه ویژه به زیرساخت‌های اساسی شهر‌ها و روستا‌ها جزء اولویت‌های اساسی دولت مردمی سیزدهم است و از محل اعتبارات حقوق دولتی معادن اعتباراتی جهت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه برق و آب شهر‌ها و روستا‌ها در نظر گرفته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.