سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری البرز از آغاز ثبت نام در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری کشور خبر داد.

فرشاد قدوسی گفت: به مناسبت ۱۵ مهرماه "روز ملی روستا و عشایر"، پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: صاحبان تولیدات روستایی و گروه‌های صنایع دستی، پوشاک، کفش، کیف و مصنوعات چرمی، مراکز اقامتی روستای و بوم گردی، غذا‌های بومی و محلی وادویه خشکبار، شرکت‌های دانش بنیان ومحصولات نوآوری خلاق، تولید نرم افزار و محتوا‌های فناورانه، فرآوری محصولات معدنی و بازیافتی، صنایع تبدیلی کشاورزی، نباتی و گیاهان دارویی برای شرکت در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری کشور ثبت نام کنند.
 
وی بیان کرد: صاحبان تولیدات روستایی به منظور شرکت در این نمایشگاه به آدرس اینترنتی: HTTPS://WWW.IRDEXPO.IR  یا با مراجعه به اداره کل روستایی استانداری و پس از بررسی شرایط شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کنند.
همچنین متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه نمایشگاه مستقر در دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری البرز با شماره ۰۲۶۳۴۲۰۴۰۷۸ تماس بگیرند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.