سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون فوتبال :

ایران در جام باشگاه های آسیا سیستم VAR دارد

تاج گفت:برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه های تهران و اصفهان سیستم VAR به صورت موقت نصب می شود.

تاج در سمنان گفت : برای برگزاری مسابقات باشگاه‌های آسیا سیستم کمک داور ویدئویی در ۲ ورزشگاه تهران و اصفهان به طور موقت نصب خواهد شد تا مشکلی برای میزبانی نداشته باشیم.

تاج با بیان اینکه تجهیزات کمک داور ویدئویی VAR برای استفاده در ۷ ورزشگاه کشور خریداری می‌شود گفت: در جلساتی که با رئیس بانک مرکزی داشتیم در این خصوص توافق شد که هزینه این تکنولوژی که حدود ۳ میلیون دلار است با کمک فدراسیون جهانی فوتبال وارد کشور شود چرا که به علت تحریم ها، امکان ورود مستقیم این تجهیزات وجود ندارد و تنها فیفا می‌تواند این تجهیزات را به ایران بیاورد.

در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی، با بیان اینکه این تعمیرات ضروری بوده و سال‌ها در انجام آن تعلل شده است گفت: برای مسابقات آسیایی ورزشگاه آزادی با ظرفیت ۵۰ هزار نفری می‌تواند میزبان هواداران تیم‌های پرسپولیس و نساجی باشد.

تاج گفت :برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه های تهران و اصفهان سیستم VAR به صورت موقت نصب می شود.

مهدی تاج درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال گفت: هم بر اساس سیاست‌های داخلی و هم تاکید فدراسیون جهانی در حال مهیا کردن شرایط برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها هستیم و همانگونه که شاهد بودید در برخی ورزشگاه‌ها مانند انزلی و سیرجان که محدودیت خاصی نداشتند، بانوان در ورزشگاه‌ها حضور پرشور داشتند و منعی برای حضور بانوان، به شرط فراهم کردن زیرساخت‌ها وجود ندارد.

نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین تاکید کرد : رای معاونت قضایی این کنفدراسیون در خصوص محرومیت پرسپولیس از یک بازی بدون تماشاگر در خانه قطعی است 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.