سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت سارق در پشت بام منازل آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از بازداشت سارق تجهیزات کولرهای دوتیکه بر پشت بام منازل این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری  فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورکولر‌های دو تیکه و لوازم جانبی آن در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و گشت زنی‌ها برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی شدت گرفت.

به گفته او ماموران گشت کلانتری ۱۶ امیرکبیر موفق شدند سارق را درحین برش لوله مسی کولر‌های دو تیکه بر روی پشت بام یکی از مجتمع‌های مسکونی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری از تخریب هفت دستگاه کولر دو تیکه توسط سارق دستگیر شده خبر داد وگفت: سارق لوله‌های بیش از هفت دستگاه کولر را در جهت سرقت، برش زده بود.

این مقام انتظامی از اعتراف متهم دستگیر شده به ۱۰ فقره سرقت موتور کولر‌های دو تیکه و لوازم جانبی آن نظیر لوله و کابل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آبادان ازشناسایی و بازداشت یکنفر مالخر موتور‌های سرقتی کولر دو تیکه و معرفی متهمان به دستگاه قضایی جهت تعیین مجازات وپرداخت خسارت به شکات خبر داد و خطاب به شهروندان توصیه کرد نصب دوربین مداربسته در اطراف منزل و مجتمع‌های مسکونی، تجاری در پیشگیری از اینگونه جرائم تاثیر زیادی دارد.

برچسب ها: سرقت ، پلیس آبادان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.