سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه آبرسانی به ۱۵ روستای کردستان افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: پروژه آبرسانی به ۱۵ روستای کردستان با هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار داشت: در روز‌های باقیمانده هفته دولت ۱۵ پروژه آبرسانی و ایستگاه پمپاژ در شهرستان‌های سنندج، بیجار، مریوان، سروآباد، کامیاران و سقز با جمعیت تحت پوشش بیش از ۶۷۰۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: در شهرستان سنندج پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های توریور، سادق آباد، دره کوله، لنج آباد، چنو و فطره زمین با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرهاد افزود: در شهرستان کامیاران آبرسانی به روستا‌های خانم آباد و مروارید با هزینه ۳۰ میلیارد ریال، در شهرستان بیجار آبرسانی به روستا‌های شبرتو و اخکند با هزینه ۳۳ میلیارد ریال، در شهرستان سروآباد آبرسانی به روستای گواز با هزینه ۳۲ میلیارد ریال و در شهرستان سقز تأمین آب و آبرسانی به روستای بسطام با هزینه ۱۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: در شهرستان مریوان ایستگاه پمپاژ سرچاهی روستای گویزه کویره و ایستگاه پمپاژ سرچاهی مجتمع ریخلان با ۷۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه این پروژه‌ها مجموعا ۳۵.۵ لیتر در ثانیه ظرفیت آبرسانی ایجاد می‌کنند؛ افزود: ۱۲ مخزن با ظرفیت ۱۴۵۰ مترمکعب، اجرای بیش از ۲۷ کیلومتر خط انتقال و ۲۳.۷ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه‌ها است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.