سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش تکواندو:

می خواهم انتقام خود را از چین و ازبک در آسیا بگیرم

آرین سلیمی گفت: اگر در ترکیب تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی باشم، انتقام خود را از ورزشکاران چین و ازبک می‌گیرم.

آرین سلیمی ملی پوش تکواندو درباره شرایط خود قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات گرند پری پاریس اظهار کرد: اردو‌ها به صورت متداوم از سال قبل شروع شده و ما همچنان در اردو‌ها هستیم. الان مسابقات بازی‌های آسیایی و گرند پری را پیش رو داریم. متاسفانه مصدومیت از ناحیه دنده دارم و نمی‌توانم تیم را در مسابقات گرند پری همراهی کنم، اما خودم را آماده می‌کنم در صورتی که در ترکیب بازی‌های آسیایی قرار گرفتم برای این مسابقات آمادگی کامل داشته باشم.  

سلیمی درباره اینکه چقدر امیدوار است به بازی‌های آسیا هانگژو برسد، گفت: حدود ۲ هفته طول می‌کشد تا من به بهبودی کامل برسم و  از اکنون هم تمرینات خود را به صورت جدی شروع کردم و امیدوارم به بهترین فرم آمادگی برسم. امیدوارم با کادر فنی خوبی که داریم تا شروع مسابقات به آمادگی صددرصد برسم.  

او درباره اینکه از زمانی که مدال طلای جهانی را کسب کرده حمایت‌ها از او بیشتر شده یا تفاوتی نکرده است، گفت: حرف دل زیاد است و نمی‌دانم چه جوری بگویم. تغییری نکرده است. فدراسیون تکواندو دارد بیشتر حمایت می‌کند. البته ما چشم به این حمایت‌ها نداشته و نداریم. من از استانی که آمدم حمایتی نمی‌شوم و فقط  هیئت ورزشی و فدراسیون  بیشتر از من حمایت می‌کنند.  

ملی پوش تکواندو درباره اینکه چقدر امیدوار به کسب مدال در بازی‌های آسیایی است، گفت: معلوم است که بازی‌ها سطحش بالاست و بازیکنانی از کشور‌های کره، چین و ازبکستان قدرتمند هستند. امیدوارم که در صورتی که در ترکیب بودم بهترین نتیجه خود را به دست آورم و انتقام خود را از چین و ازبک در آنجا بگیرم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.