سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متلاشی شدن دو باند حرفه‌ای سرقت در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری دو باند حرفه‌ای سرقت که اقدام به سرقت منازل و لوازم خودرو کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ جعفر عباسعلی پور،رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و همچنین رینگ و لاستیک خوردو‌ها در سطح شهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 
او افزود: باند سارقان غیر بومی با خودرو‌های تیبا و ساینا وارد شهر قم شده و از منازل شهروندان در مناطق صدوقی، سالاریه و فراشاهی اقدام به سرقت می‌کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: پس از بررسی‌های لازم و شگرد‌های پلیسی، هویت ۳ نفر از سارقان شناسایی و پس از انجام تعقیب و مراقبت در شهرستان ملارد، متهمان در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی، دستگیر و تاکنون به ۱۸ فقره سرقت منزل اعتراف کرده اند.
 
سرهنگ عباسعلی پور افزود: از متهمان تعدادی پلاک جعلی و آلات و ادوات مخصوص سرقت منزل از جمله دیلم و پیچ گوشتی و آچار و .. کشف و ضبط شد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان همچنین به دستگیری باند ۳ نفره سارقان رینگ و لاستیک اشاره کرد و گفت: این سارقان در مکان‌های خلوت اقدام به سرقت رینگ و لاستیک خودرو‌ها می‌کردند و تا کنون هر چهار چرخ حداقل ۲۰ خودرو را سرقت کرده اند.
 
سرهنگ عباسعلی پور ضمن توصیه به شهروندان گفت: شهروندان با نصب دزدگیر و همچنین پرهیز از توقف خودرو در مکان‌ها و محل‌های خلوت می‌توانند مانع از وقوع سرقت‌های مشابه شوند. 
 
او گفت: پرونده این متهمان برای طی مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.