سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زائران اربعین ارز خود را از داخل کشور و پیش از عزیمت به نقاط مرزی تهیه کنند

کارشناس اقتصادی گفت: تاکنون بیش از ۵۴۰ هزار نفر ارز اربعین را دریافت کرده اند و توصیه می‌شود حتما افراد در یکی از شعب بانک‌های عامل اعلامی و در داخل شهر‌ها و پیش از عزیمت به نقاط مرزی ارز خود را دریافت کنند.

بالسینی گفت: بانک مرکزی امسال جهت سهولت اقدامات مربوط به تشرف هموطنان به راهپیمایی اربعین تمهیدات گسترده‌ای را در حوزه ارز اربعین مد نظر قرار داده است به طوری که در حال حاضر ۱۹۰۰ شعبه بانک‌های ملی، سپه، صادرات، پارسیان و پست بانک و بانک تجارت در حال خدمات دهی به هموطنان هستند این مسئله و شرایط مناسبی که بانک مرکزی در نظر گرفته منجر به این شده است که امسال حجم قابل توجهی از هموطنان ارز اربعین خود را دریافت کرده اند.

او در ادامه بیان کرد: بر اساس آمار بانک مرکزی تاکنون بیش از ۵۴۰ هزار نفر ارز اربعین را دریافت کرده اند درحالی که در سال گذشته به طور کل ۲۷۰ هزار نفر ارز گرفتند و اکنون که ۱۲ روز به مراسم روز اربعین مانده بیش از ۵۴۰ هزار نفر ارز دریافت کردند و این یعنی شرایط مناسب است.

او در ادامه بیان کرد: همچنین فروش مجازی ارز اربعین از طریق پیام رسان «بله» و شبکه اجتماعی «روبیکا» هم توسط بانک‌های ملی و سپه انجام می‌شود.

به گفته این کارشناس اقتصادی، با توجه به این موارد مطرح شده و شرایط خدمت رسانی بانک مرکزی از طریق بانک‌های عامل مردمی که قصد تشرف به راهپیمایی اربعین را دارند حتما در یکی از شعب بانک‌های عامل اعلامی و در داخل شهر‌ها و پیش از عزیمت به نقاط مرزی و در داخل کشور ارز خود را دریافت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.