سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیست و چهارمین کنگره و جشنواره بین المللی رویان

محمد رضا زمانیان، دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل رویان گفت: کنگره از۷ شهریور آغاز شده و ۱۰ شهریور به اتمام می رسد.

محمد رضا زمانیان، دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل رویان گفت: در ۸ پنل مختلف۴ سخنرانی کلیدی داریم.

وی با اشاره به اینکه در این کنگره مجموعا ۳۴ سخنرانی داریم که ۹ سخنران بین الملل آن از کشور‌های ایتالیا، فرانسه و دیگر کشورها هستند، افزود: در این کنگره  در خصوص دستیابی به شیوه و روش‌های باروری زودرس تبادل اطلاعات می شود.

وی افزود: در این کنگره ۲ مسئله مهم کاربرد هوش مصنوعی و شیوه درست زندگی به خصوص در مردان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

زمانیان گفت: هوش مصنوعی در تمام زمینه‌ها جای خود را باز می‌کند و به مطالبی همچون دیجیتال کردن جنین با کمک هوش مصنوعی در بیست و چهارمین کنگره بین المللی پرداخته می‌شود.

وی افزود: سبک زندگی درست به خصوص در مردان کوتاه کردن دست یابی زوجین نابارور را مورد بحث قرار می‌دهیم شیوه‌های درست زندگی را مورد تبادل قرار می‌دهیم. 

عبدالحسین شاهوردی، رئیس کنگره و جشنواره بین المللی رویان نیز در این نشست گفت: پژوهشگاه رویان در تلاش است تا امید را ایجاد کند و نشاط را در بین جوانان رواج دهد.

وی افزود: دانشجویانی که از این پژوهشگاه فارغ التحصیل می‌شوند در جهان نام ایران را بالا نگه می‌دارند.

او ادامه داد:این نشست که هرساله برگزار می‌شود مقالات جدید علمی را ارائه می‌دهد؛ همچنین این نشست به محققین اجازه می‌دهد تا دستاورد‌های خود را ارائه دهند.

وی افزود: در سه دهه اخیر که علم تولید مثل در جهان نیز جدید است ایران رتبه خوبی دارد و در درمان ناباروری زنان و مردان ایران جایگاه علمی بالایی دارد.

او ادامه داد: یکی از محققان ما رتبه ۵ علمی را به دست آورد و همچنین پژوهشگاه رویان درخصوص کسب رتبه ،رتبه۱۰ را کسب کرده است.

شاهوردی گفت: در کشور‌های همسایه و خاورمیانه برای درمان باروری سرمایه زیادی می‌گذارند و همین امر باعث می‌شود ایران عقب بماند.

وی گفت: کرونا یکی از بخش‌هایی است که تحت تاثیر قرار داد آموزش بود. به همین علت عقب ماندیم، اما امسال با یاری دوستان و خداوند توانستیم کنگره را برگزار کرده و جایگاه علمی خود را افزایش دهیم.

او ادامه داد: جوایز مرحوم کاظمی ۵ دوره برگزار می‌شود که این جوایز در شورای عالی فرهنگی مصوب شده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.