سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲۰ طرح توزیع برق در تویسرکان

همزمان به هفته دولت ۲۰ طرح با ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان در این مراسم گفت: این طرح‌ها شامل ۶ طرح فنی با ۱۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی، ۱ طرح ساختمانی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و۱۳ طرح با اعتبار ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات نمایندگان است.

رضا کریم پور مهم‌ترین طرح‌های فنی را اصلاح و بهسازی ۸ کیلومتر شبکه‌های توزیع، ساخت و توسعه پنج کیلومتر شبکه‌های توزیع، احداث ۵۰۰ کیلووات آمپر پست توزیع، ساخت و توسعه ۰/۵ کیلومتر شبکه روشنایی معابر عنوان کرد و افزود: اصلاح و بهسازی ۲۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر و نصب هزار و ۴۳۱ دستگاه کنتور‌های هوشمند نیز از دیگر طرح‌ها است.

در ادامه اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در تویسرکان، ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت مسیر تویسرکان -کنگاور به عرض ۷/۳۰ متر با اعتبار۲۶۴ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: افزایش ظرفیت ترانزیت و ایمنی راه‌های شهرستان از مطاابات مهم مردم شهرستان تویسرکان است.

فرزاد تیموری با اشاره به کلنگ زنی ۱۷۵ طرح با اعتبار ۳۹ هزار میلیارد تومان در هفته دولت امسال در استان، گفت: ۱۰۰۴ طرح با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان نیز در این هفته در استان افتتاح طرح داریم.

فرهاد تیموری میزان اعتبار هزینه شده در چهار مناسبت هفته دولت و دهه فجر ۲ سال گذشته در استان را ۱۱هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در هفته دولت امسال ۵ برابر این ۴ مناسبت هزینه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.