سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف گذاری بیش از هزار و ۳۷۰ صندوق قرض‌الحسنه برای اشتغال زایی

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه کرمان گفت: بیش از هزار و ۳۷۰ صندوق قرض‌الحسنه با هدف اشتغال زایی هدف گذاری شده اند.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه استان کرمان گفت: بیش از هزار و ۳۷۰ صندوق قرض‌الحسنه با جمع آوری سرمایه‌های خرد مردم در مناطق روستایی و شهری با هدف اشتغال زایی هدف گذاری شده اند.

سرهنگ پاسدار هادی محمدی گفت: با هدف اجرای تحقق شعار سال که یکی از اولویت‌های همیشگی سپاه بوده است اقدامات شاخصی در استان صورت گرفت. 

او افزود: یکی از اقدامات راه اندازی و راهبری بیش از ۱ هزار و ۳۷۰ صندوق قرض‌الحسنه است که با جمع آوری سرمایه‌های خرد مردم در مناطق روستایی و شهری با هدف اشتغال زایی هدف گذاری شده اند.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه استان کرمان افزود: این اقدام با به کارگیری ۲۵ تسهیلگر در سراسر استان کرمان، منجر به اشتغال بیش از ۳۷۰ نفر شده است.

او کمک به راه اندازی طرح‌های صنایع تبدیلی با معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل به تعداد ۱۱۰ نفر به مبلغ ۱۶۰ میلیاردریال، کمک به برنامه امنیت غذایی استان با هدف افزایش تولید گوشت سفید و قرمز با معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل به تعداد ۶۰۵ نفر به مبلغ ۷۸۰ میلیارد ریال، کمک به برنامه‌های جهش تولید با معرفی ۳۵۰ نفر به بانک‌های عامل به مبلغ ۴۳۰ میلیارد ریال برای ارتقای راندمان تولید در محصولات استراتژیک و راهبردی کشاورزی، حمایت از رونق تولید در عرصه صنایع دستی و صنعتی و اشتغال زایی برای ۷۰۰ نفر از طریق معرفی برای دریافت تسهیلات به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال، حمایت از طرح‌های دانش بنیان به تعداد ۶ طرح به مبلغ ۴۸ میلیارد ریال، تجهیز بیش از ۵۰ تعاونی اشتغالزا به تجهیزات اولیه را از دیگر اقدامات عنوان کرد. 

سرهنگ محمدی ضمن تشکر از مجموعه قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج، استاندار، فرمانده سپاه استان، کارگروه اشتغال استان به ویژه معاونت اقتصادی استاندار برای تخصیص اعتبار و حمایت در زمینه، بیان کرد: امیدواریم در صورت حمایت بیشتر از سوی کارگروه اشتغال استان طی امسال، بتوانیم اقدامات موثرتری برای رشد تولید و اشتغال آفرینی در استان کرمان برداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.