سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته در ۱۵ پایگاه در کردستان

۱۵ پایگاه انتخاب رشته در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی انتخاب رشته توسط مشاوران مجرب آموزش و پرورش به داوطلبان مجاز انتخاب رشته، در استان راه اندازی شده است.

عزت الله طیبی راد معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان از ایجاد ۱۵ پایگاه انتخاب رشته در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی انتخاب رشته توسط مشاوران مجرب آموزش و پرورش به داوطلبان مجاز انتخاب رشته، در استان خبر داد و گفت: از این تعداد پایگاه سه مورد در سنندج و مابقی در سایر شهرستان‌ها و مناطق تابعه دایر شده است و تا روز ششم شهریور فعالیت دارند.

او افزود: در این مراکز ۷۰ مشاور مجرب و با تجربه حضور دارند و علاوه بر تسلط و شناخت کامل بر روش‌ها و قوانین انتخاب رشته با بهره گیری از نرم افزار‌های ویژه و مورد تایید سازمان سنجش، داوطلبان را راهنمایی می‌کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته و اولیای آنان انتظار می‌رود برای انتخاب رشته دانشگاهی خود به این پایگاه‌ها مراجعه کرده و از تجربیات مشاوران تحصیلی بهره بگیرند.

او تاکید کرد: داوطلبان مجاز در این ایام مواظب فرصت طلبی برخی از افراد و موسسات سودجو باشند چراکه این افراد تنها باهدف سودجویی اقدام به تبلیغات و راه اندازی پایگاه‌های انتخاب رشته کرده و با دریافت مبالغ هنگفت انتخاب رشته را برای دانش آموزان انجام می‌دهند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.