سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

دستاورد‌های دولت باید در سفره مردم دیده شود

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: تلاش و دستاورد‌های دولت باید در سفره مردم هم دیده شود و باید برای تحقق این مهم بیشتر کوشید.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در شورای اداری و آیین افتتاح برنامه‌های هفته دولت که با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، به دستاورد‌های دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: نباید به هیچ عنوان به دستاورد‌های دولت مغرور شویم که این مساله یکی از آفت‌هاست و باعث می‌شود جلوی پیشرفت و تلاش بیشتر گرفته شود.

وی اظهار داشت: تصور اینکه به یک جایگاه خوبی رسیدیم و از حرکت و تلاش دست بکشیم، یک خطر است و آن‌چیزی که به این قطار و حرکت آن شدت می‌بخشد، کار و عمل جهادی است که باید مجاهدانه حرکت کرد.

به گفته وی، در کار و حرکت جهادی ضعف و تردید نیست و باید حرکت جهادی همچنان با شتاب پیش برده شود تا به اهداف نورانی دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود:هم‌اکنون آمار‌های که از پیشرفت و توسعه استان و کشور ارائه می‌شود، خوب است، اما باید ارزیابی شود که در چه بخش‌های باید بیشتر حرکت کرد و اولویت برنامه و طرح‌های توسعه در استان و کشور چیست.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: تلاش و دستاورد‌های دولت باید در سفره مردم هم دیده شود و باید برای تحقق این مهم بیشتر کوشید.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین نکونام، در کشور باید علاوه بر مهار تورم به مسائل و مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی نیز توجه کرد.

امام جمعه شهرکرد بر تلاش مسئولان برای افزایش رضایت مردم تاکید کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی اگر مردم ناراضی باشند و رضایت مردم جلب نشود هرچه تمام تلاش برای خدمت‌رسانی انجام شود بی‌فایده است و مردم‌داری و افزایش رضایت مردم باید اولویت کار‌ها قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی و همچنین نخستین روز از هفته دولت گفت: بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت بهانه‌ای است که دولت در این مقطع یک بازشناسی و بازیابی از خود داشته باشد و ارزش‌های بالای خود را تبیین و زیبایی‌ها و دستاورد‌ها را بیان و قدرت‌ها را تقویت کند.

به گفته وی، دولتمردان باید ضعف‌ها را مورد توجه قرار دهند و نسبت به اصلاح آن‌ها کوشا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به رویکرد عزتمندانه دولت سیزدهم در همه عرصه‌های اقتصادی، دیپلماسی، اجتماعی و سیاسی اشاره کرد و گفت: رشد دیپلماسی در این دولت در واقع حاکم است و با عزت حرکت کرده و جهان را متوجه خودش کرده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دشمن برای ضربه‌زدن به کشور، ادامه داد: مستکبران و حکومت‌های ظالم زمانی که می‌بینند، کشور ایران مستقل ایستاده و دشمنان نظام روز به روز به ضعف رفتند، از همه فرصت‌ها برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.