سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کارگروه جهاد تبیین سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

تجربیات دفاع مقدس لازمه تحقق جهاد تبیین است

دبیر کارگروه جهاد تبیین سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس درس‌ها و تجربیات بسیاری دارد و امروز استفاده از این تجربیات می‌تواند گره گشای مسائل و جهاد تبیین باشد.

 حسنعلی نوری ر در نخستین جلسه کارگروه جهاد تبیین ذیل شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: باید انسجام و تحرک ویژه‌ای در خصوص جهاد تبیین ایجاد و از تجربیات دوران دفاع مقدس در پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

وی افزود: در این زمینه می طلبد دستگاه ها در راستای وظایف خود افراد داوطلب به فعالیت در حوزه جهاد تبیین را فراخوان دهند و فهرستی از این افراد با نوع مهارت و تخصصشان آماده کنند.

دبیر کارگروه جهاد تبیین سیستان و بلوچستان گفت: پس از مشخص شدن تعداد داوطلبان و احصای مهارت آنان، با فراهم شدن زیرساخت های لازم زمینه آموزش این افراد جهت عملیاتی شدن فعالیت ها آغاز خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه بیان کرد: در انجام اقدامات عملیاتی در موضوع جهاد تبیین که از مباحث عمقی و راهبردی است باید به آن به صورت ویژه توجه کرد.

علی سرگزی با بیان اینکه در زمینه جهاد تبیین باید از تمام ظرفیت سازمان های مرتبط استفاده کرد، افزود: این کارگروه در کنار دستگاه ها می تواند گام های موثری در راستای رسیدن به این هدف بردارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.