سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید پلیس راهور بر رعایت توصیه‌های ترافیکی در سفر اربعین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان بر رعایت دقیق توصیه‌ها و مقررات راهنمایی و رانندگی در سفر اربعین حسینی تاکید کرد.

 سرهنگ مجیدصالح پور گفت: افرادی که قصد عزیمت با خودروی شخصی به سفر کربلا دارند، قبل از شروع سفر در نمایندگی‌های مجاز از سلامت فنی خودرو مطمئن شوند.

وی گفت: مدارک مورد نیاز در طول سفر شامل کارت وسیله نقلیه، گواهینامه رانندگی، بیمه نامه شخص ثالث و همچنین کارت معاینه فنی معتبر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان افزود: رانندگان وسایل و تجهیزات لازم و ضروری حین سفر ازجمله جک، آچار چرخ، لاستیک زاپاس را چک نموده و وسایل شخصی مورد نیاز از قبیل پتوی مسافرتی، چادرخواب و مواد خوراکی خشک و فاسد نشدنی در سفر بهمراه داشته باشند.

سرهنگ صالح پور گفت: رانندگان درطول سفر از هرگونه عجله و شتاب بی مورد بپرهیزند و برای پیشگیری از بروز خستگی و خواب آلودگی در مسیر به ازای هر ۲ ساعت رانندگی حتما ۱۵ دقیقه توقف و استراحت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان با تاکید بر لزوم و ضرورت استفاده ازکمربند ایمنی برای راننده و سایرسرنشینان خودرو در طول سفر، افزود: رانندگان در پایان مسیر حتما خودرو خود را در پارکینگ‌های ساخته شده در پایانه‌های مرزی قرارداده و با اتوبوس‌های پیش بینی شده شرکت واحد که در پارکینگ‌ها قرار دارند به گیت‌های مرزی اعزام شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.