سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزخدمت جهادی و عملیاتی اداره برق طالقان

چند ماهی است که مسئولان و کارکنان اداره برق شهرستان طالقان با حضور در روستا‌های شهرستان، علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم به رفع مشکلات اهالی می‌پردازند.

پناهی، رئیس اداره برق طالقان گفت: میز خدمت در فضایی مناسب در هر اداره ای برای مراجعه ارباب رجوع با رعایت موارد مندرج در مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به نحوی که ارباب رجوع بتواند بدون نیاز به مراجعه و پیگیری از واحدهای مختلف دستگاه اجرایی و تنها از طریق میز یادشده، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنند راه اندازی شده است و این میز خدمت در ورودی این اداره فعال است.
 
پناهی افزود: به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به مردم و همچنین ارتقای رضایت مندی آنان روزهای پنجشنبه هر هفته میز خدمتی را با حضور همه ی عوامل و کارکنان این اداره در یکی از روستاهای شهرستان برپا می کنیم و بیشتر مطالبات و مشکلات مربوطه ی اهالی روستا را در همان روز برطرف می شود.
 
او گفت: کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت، شتاب در ارائه خدمات و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم ازمهمترین مزیت‌های این حرکت جهادی است که در قالب میز خدمت انجام می شود.
 
میز خدمت برای ارائه خدمات بهتر و راحت به ارباب رجوع در ورودی هر یک از ساختمان های ادارات شهرستان طالقان در طول هفته به مردم خدمت ارائه می دهد.
برچسب ها: میز خدمت ، اداره برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.