سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث واحد‌های کارگاهی شهرک صنعتی لیا آغاز شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱ طرح صنعتی و پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

همزمان با آغاز هفته دولت، عملیات اجرایی احداث واحد‌های کارگاهی شهرک صنعتی لیا با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در قزوین آغاز شد.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱ طرح صنعتی و پروژه عمرانی با سرمایه گذاری ۱۵ هزار ۵۷۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری می رسد و یا کنگ زنی می‌شود.

صفاری افزود: مجموعه پروژ‌هایی که امروز در شهرک‌های صنعتی استان قزوین به بهره برداری رسید مورد مطالبه فعالان صنعتی در پارک صنعتی لیا بود.

وی اظهار کرد: زیر ساخت این شهرک از سال ۹۵ بعد از الحاق مجموعه پارک صنعتی انجام و در دستور کار این شرکت قرار گرفت که به دلیل کندی پیشرفت فیزیکی، عملیات اجرایی کار با دستور استاندار وقت قزوین تسهیل شد.

به گفته صفاری، با کار‌های صورت گرفته همچنین پروژه‌های زیرسازی، جدول گذاری، آسفالت بلوار و معابر این نیز به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین در این پروژه، عملیات اجرایی، زیرسازی و ترمیم جدول‌ها و همچنین احداث کانال‌های بتنی و آسفالت به طول ۷.۵ کیلومتر و با ۵۷٠ میلیارد ریال اعتبار در این شهرک صنعتی انجام شد.

این مسئول اضافه کرد: همزمان با آغاز هفته دولت، عملیات احداث ۱٠ واحد کارگاهی به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع (واحد‌های کارگاهی در متراژ‌های ۲٠٠ و ۳٠٠ متری) و با اعتباری بالغ بر ۴۳٠ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و بیش از ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.