سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری ارشاد زاهدان:

جشنواره پاییزه در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیر مجتمع بزرگ فرهنگی هنری ارشاد زاهدان گفت: جشنواره بزرگ پاییزه در محوطه و جایگاه روباز مجتمع فرهنگی هنری ارشاد زاهدان با حضور هنرمندان صاحب نام سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی برگزار می‌شود.

 محمدرضا عدیلی  در جلسه هم اندیشی که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، اعضای شورای معاونان اداره کل ارشاد و مسوولان انجمن‌های فرهنگی و هنری برگزار شد، اظهار کرد: مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد با سابقه درخشانی که در پرورش علاقمندان به حوزه هنر دارد دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است که متاسفانه طی سال‌های اخیر مهجور مانده است.

وی افزود: انجمن‌های فرهنگی و هنری این مجتمع در فضایی متناسب با شان هنرجویان و هنرمندان و همچنین حضور اساتید صاحب نام در همه رشته‌های فرهنگی و هنری آمادگی میزبانی از حضور علاقمندان به هنر دارد.

مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد زاهدان خاطرنشان کرد: وجود کتابخانه و سینما در این مجتمع موجب شده تا علاقمندان به این حوزه‌ها ساعاتی از وقت خود را در مجتمع بگذرانند و از همین ظرفیت می‌توان برای ورود آنان به انجمن‌های هنری استفاده کرد.

عدیلی ضمن تشکر از همراهی مدیرکل ارشاد و اعضای شورای معاونین بیان کرد: امیدواریم با همراهی‌های روز افزون اندکی از مشکلات موجود در مجتمع مرتفع و شاهد درخشش دوباره آن باشیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه شهر زاهدان با وجود اینکه از آن به عنوان یک کلانشهر یاد می‌شود در حوزه نشاط اجتماعی ضعیف است و با برنامه‌ریزی و فعالیت‌های خلاق و بدیع می‌توان این معضل بزرگ را مرتفع کرد و در همین راستا تصمیم گرفته ایم با همراهی هنرمندان تمامی رشته‌ها جشنواره پاییزه را برگزار کنیم که چگونگی آن در آتیه‌ای نه چندان دور اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد زاهدان تصریح کرد: یکی از اتفاقات درخشان در حوزه مجتمع بر پایی خیمه عزاداری آقا اباعبدالله الحسین در ایام محرم بود که با استقبال بی‌نظیری مواجه شد.

وی گفت: باید با انجام فعالیت‌های خلاقانه زمینه ورود علاقمندان به حوزه فرهنگ و هنر را به مجتمع فراهم کنیم، خوشبختانه فضای فیزیکی مطلوب و استاندارد، نظارت مطلوب و اساتید زبده انجمن را در کمتر جایی می‌توان پیدا کرد.

این مسوول با تاکید به اینکه بسیاری از مردم شهر زاهدان از فعالیت‌های مجتمع فرهنگی و هنری اطلاع چندانی ندارند از اصحاب رسانه به ویژه فعالان عرصه فرهنگ و هنر خواست تا با معرفی ظرفیت‌های انجمن زمینه رشد فعالیت‌های فرهنگی شهر زاهدان را فراهم کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.