سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰۳ واحد مسکونی و ۱۳۶ طرح اشتغال ویژه معلولان و مددجویان تحت پوشش به بهره برداری رسید

در نخستین روز از هفته دولت و گرمیداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر، و باحضور محمدکرمی استاندار، تعداد ۲۰۳ واحد مسکونی و ۱۳۶ طرح اشتغال محور ویژه توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سطح استان به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

 روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، در نخستین روز از هفته دولت و گرمیداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر، و باحضور محمدکرمی استاندار، تعداد ۲۰۳ واحد مسکونی و ۱۳۶ طرح اشتغال محور ویژه توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سطح استان به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از خدمات مجموعه بهزیستی اظهار داشت: تمام تلاش ما برای رسیدن محرومین به استاندارد‌ها و ارتقاء کیفیت زندگی آنان است و باید در این راه به نقطه‌ای رسیده باشیم که دیگر هیچ معلولی دغدغه مسکن را نداشته باشد و برای رسیدن به این مهم نیازمند تلاش جدی همه مسئولان هستیم.

 عباسعلی اویسی مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز در این آیین بیان کرد: یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های توانمند سازی و بهبود معیشت خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی به ویژه خانواده‌های دارای معلول و ایتام ساخت مسکن مناسب می‌باشد که سازمان بهزیستی با همراهی نهاد‌های همکار وتخصیص تسهیلات بلاعوض برای مددجویان واجد شرایط، بستر خانه دار شدنشان را تسهیل می‌نماید.

وی ادامه داد: هدف سازمان بهزیستی توانمند سازی جامعه هدف خود می‌باشد و در این راستا با اعطای تسهیلات خود اشتغالی و کار فرمایی در تلاش است تا با ایجاد بنگاه‌های اشتغال محور موجبات بهزیستن مددجویان خود را فراهم آورد.

🆔 @yjcsistanbalochestan

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.