سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خبر داد

آغاز رزمایش جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۲» از فردا

سیاری گفت: رزمایش مشترک جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۲» با شرکت نیروهای چهارگانه ارتش از فردا در منطقه وسیعی از مرکز کشور برگزار می‌شود.

دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش و فرمانده رزمایش مشترک جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۲» گفت: این رزمایش از فردا با شرکت نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه وسیعی از مرکز کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت جنگ الکترونیک در نبرد‌های امروز و نقش مؤثری که در جنگ‌های آینده دارد، توجه ویژه به فناوری‌های جنگ الکترونیک و تربیت و آموزش نیروی انسانی متعهد و متخصص در این حوزه طی سال‌های گذشته در دستورکار ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

دریادار سیاری گفت: ما امروز در حوزه جنگال پیشرفت شایان توجهی در طراحی و تولید تجهیزات مورد نیاز خود با اتکا به دانش تخصصی و توانمندی‌های داخلی داشته‌ایم و زیرساخت‌ها و آموزش‌های مناسبی داریم و برای مقابله با تهدیدات امروز و پیش‌بینی مقابله با تهدیدات آینده در این حوزه پیچیده و حساس به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم که لازم است برخی از این دستاورد‌ها در میدان نبرد محک زده و مورد آزمایش قرار داده شود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش، با تقدیر از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و سازمان‌های خودکفایی ارتش در نیرو‌های چهارگانه در طراحی و تولید تجهیزات جنگ الکترونیک، افزود: افزایش مهارت‌های تخصصی و انتقال تجربیات به نیرو‌های جوان و تمرین سناریو‌های مختلف رزمی در این حوزه از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی بیان کرد: حدود یکصد و سی تمرین تخصصی آفندی و پدافندی در حوزه جنگ الکترونیک در این رزمایش پیش‌بینی شده که در لحظه و به صورت برخط توسط قرارگاه راهکنشی ذوالفقار ارتش هدایت و توسط قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

دریادار سیاری تصریح کرد: رزمایش جنگ الکترونیک سپر حافظان ولایت ۱۴۰۲ ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور نیرو‌های زمینی، پدافند، هوایی و دریایی از فردا با انواع مختلف سامانه‌های جنگالی، راداری، پهپادی، سایبری، فضایی، جنگنده‌ها و پرنده‌های باسرنشین و بدون سرنشین، ریزپرنده‌ها و سایر سامانه‌های ثابت، سیار، زمین‌پایه و هواپایه مرتبط با جنگ الکترونیک برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۰۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
انشاالله همیشه ارتش غیور کشور مان خود وخانواده هایشان سلامت باشند
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
باسلام. سپاس و تشکر از امنیت سازان کشور عزیز ایران اسلامی. سپاه قهرمان. ارتش دلاور.
مبارز
۰۱:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
خدا را شکر که ارتش مخاطب توهین ها نمیشه و از گزند حرامیان هرزه در امان است.
امیر درود
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
خدا قوت دمتون گرم
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
هیچ کسی نمی تواند ابعاد این پیشرفتها را بطور کامل بیان کند ،
خیلی خوب است که نسلهای فعلی این پیشرفتها را در کنار اوضاع خفت باری که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بر کشور حاکم بود مقایسه کنند!!!!
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
قدرت رسانه ای ارتش خیلی ضعیف است و علیرغم خدمات زیاد به کشور هیچ تبلیغاتی نمیشود لطفاً روشنگری کنید و از شهدا و رشادت های ارتش برای مردم فیلم و سریال و .... بسازید
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
دورد به سردار سیاری سردار فرخزاد ایران
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
سلام ودرود خدا بر دلاوران ارتش جمهوری اسلامی
خدا قوت
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
مدیون همه امنیت آفرینان کشور هستیم بخاطر تلاش شبانه روزی و امنیتی که برامون به ارمغان آوردید

موفق باشید ان شاءالله
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
درود به سردار بزرگ ایران ، سرتیپ سیاری بزرگ
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
امیر سیاری نه سردار سیاری ....
Amir
۲۰:۴۷ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
برادر ایشان سردار نیست عنوان سردار برای نظامیان سپاه پاسداران هست ایشان امیر سرتیپ هست.
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
صنعت یعنی شفافیت ، رقابت و نیروی انسانی . شفافیت اصل است و هرکس شفافیت داشته باشد باید در صنعت پشتیبانی شود . وزارت نفت و بانک ها را شفاف کنید . نیروهای مسلح باید با شفافیت وارد رقابت تولید و پرورش نیروی انسانی کشور شود . به حرف انگلیسی های تفرقه انداز که می گویند نیروهای مسلح وارد اقتصاد نشوند گوش ندهید . چهل سال است شرکت های دولتی زیر مجموعه صنعت نفت شفافیت اقتصادی ندارند . به ملت با قوانین محرمانگی ظلم نکنید . حقوق شرکت نفتی ها با استخدامی های تامین اجتماعی رامقایسه کنید . تبعیض و زورگویی منافقانه شرکت نفت را اصلاح کنید . نیروهای مسلح با شفافیت اقتصادی با تمام قدرت به صنعت ورود کنند . اعتماد به نفس حاکمیتی داشته باشید و تبعیض و زورگویی و نفاق را به همدلی و مشارکت تبدیل کنید . پاداش ها و وام های بانک ها را شفاف کنید و بانک مرکزی را زیر نظر و بازرسی قوای مقننه و قضا بیارید . کشور را از بن بست و عدم شفافیت خارج کنید