سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان مشاوره رایگان در زمینه انتخاب رشته در مرکز دانشگاهی پیام نور استان یزد

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: در ۱۰ واحد پیام نور استان، امکان مشاوره رایگان در زمینه انتخاب رشته وجود دارد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،

حمیدی زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: در ۱۰ واحد پیام نور استان یزد، امکان انتخاب رشته برای دانش آموزان کنکوری وجود داردکه این مراکز شامل واحد‌های یزد، زارچ، رضوانشهر، ابرکوه، میبد، مهریز، بافق، اردکان، مروست وتفت است.

او افزود: مشاوره‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شود ودر روز‌های شنبه و یکشنبه داوطلبان می‌توانند باحضور اعضای هیات علمی دانشگاه از نظرات آن‌ها برای انتخاب رشته و شناخت رشته استفاده کنند. 

حمیدی زاده در زمینه مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت:دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و در آموزش الکترونیک حرف اول را می‌زند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزدگفت: آموزش‌ها دراین دانشگاه بصورت تلفیقی و ترکیبی است هم یعنی الکترونیک و هم حضوری و کتاب محوری و آزمون محوری از دیگر مزایای این دانشگاه است. فارغ التحصیلان این دانشگاه از باسوادترین‌ها هستندو یک سوم از آمار قبولی کارشناسی ارشد فارغ التحصیلان پیام نور هستند و امکان تحصیل همزمان در دورشته از مزایای دیگر این دانشگاه است. 

حمیدی زاده افزود: تحصیل در دانشگاه پیام نور حداقل آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را در بردارد و بعد از اتمام زمان انتخاب رشته دیگر فرصتی برای پذیرش دراین دانشگاه وجود ندارد. 

انتخاب رشته داوطلبان پذیرفته شده در آزمون سراسری از دیروز آغاز شده و پذیرفته شدگان تا ۴ شهریور برای انتخاب رشته فرصت دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.