سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری با حضور ۳۰ تیم شرکت‌کننده در شهرکرد آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان با بیان اینکه امامین انقلاب امیدشان به جوانان است، گفت:حضور جوانان نگذاشت دشمنان به اهداف خود دست یابند و بخش عمده حربه آن‌ها به دست جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی‌ها خنثی شد.

سردار علی افضلی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن جوانان است، اظهار داشت: این در حالی است که هیچ‌گاه اثری از ناامیدی در وجود مقام معظم رهبری مشهود نیست، چرا که ایشان همواره به آینده کشور امیدوارند.

وی افزود: تلاش دشمن برای جدا کردن جوانان از معنویات است و برای تحقق این هدف راه‌های بسیاری را امتحان می‌کند.

افضلی با بیان اینکه جوانانی که امروز در این مکان حضور دارند بر روی موضوعات دیجیتال به‌صورت تخصصی کار می‌کنند، گفت: فعالیت جوانان، خنثی‌کننده بخشی از توطئه‌های دشمنان است.

وی به اثربخشی این رویداد و افزایش مشارکت اشاره کرد و گفت:پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۴۰ شرکت‌کننده در قالب ۳۰ تیم از یکم تا چهارم شهریورماه در این استان در حال اجراست.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سه بخش پویانمایی، بازی و نرم‌افزار تلفن همراه در این استان در حال اجراست.

یاسر بیاتی با بیان اینکه در سال اول هشت تیم، سال دوم ۱۲ تیم، سال سوم ۱۵ تیم و سال چهارم ۲۰ تیم در این رویداد شرکت کردند، افزود: شناسایی استعداد‌های برتر در حوزه تولید محتوا، بهره‌گیری از کار گروهی و تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری است.

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: شناسایی استعداد‌های برتر در حوزه تولید محتوا، بهره‌گیری از کار گروهی و تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: سوژه‌ها در بخش پویانمایی در راستای تبیین ضرورت و تقویت مشارکت‌های اجتماعی، عفاف و حجاب، واکاوی و تبیین فتنه آمریکایی-صهیونیستی، در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه را قرآن و عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی‌های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت و اقوام ایرانی و در بخش نرم افزار‌های ویژه تلفن همراه را قرآن و عترت، جهاد خدمت، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی، آموزش و تربیت و اقوام ایرانی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.