سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ گذرنامه در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ گذرنامه در استان کرمان، طی ایام اربعین حسینی چاپ شده است.

سردار فرشید ضمن بازدید از روند صدور گذرنامه در پلیس امنیت عمومی استان کرمان  گفت: امکان چاپ گذر زیارتی اربعین در پلیس امنیت عمومی استان به منظور تسهیل در امور مراجعین و متقاضیان پرشمار این گردهمایی بزرگ فراهم شده است.  

او افزود: با توجه به شمار بالای مراجعین و متقاضیان سفر اربعین، طی هماهنگی و درخواستی که از مرکز پلیس کشور داشتیم دستگاه چاپ گذرنامه زیارتی اربعین به پلیس امنیت عمومی استان اختصاص یافت و همکاران انتظامی برای فراگیری آموزش‌های لازم به پایتخت اعزام شدند.

 فرمانده انتظامی استان کرمان  بیان داشت: بدین منظور  طی این چند روز به افرادی که اخیرا نسبت به صدور گذرنامه اقدام کرده اند، خدمات رسانی مطلوب تری انجام و گذر زیارتی آنان با تلاش بی وقفه همکاران انتظامی در بازه زمانی؛ حتی یک ساعته چاپ و تحویل این عزیزان شد.

او با اشاره به چاپ بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ گذرنامه در این ایام بیان کرد: ساعت کاری در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات گذرنامه از ۶ صبح تا ۱۸ عصر در نظر گرفته شده است؛ اما همکاران انتظامی و به ویژه کارکنان واحد گذرنامه فراتر از این ساعات در حال انجام امور مربوط به صدور گذرنامه متقاضان هستند و همه ما به این توفیق خدمت شبانه روزی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) افتخار می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.